Към старата визия | Профил на купувача | Новини | Актуално                                                                                                                                                            Горещ телефон 078 / 55 12 11

О Б Я В А

Със Заповед № РД-00-768/02.07.2018 година на Кмета на Община Кюстендил на 17.07.2018 година от 10,00 часа в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил е обявен публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на част от недвижим имот – публична общинска собственост за поставяне на вендинг автомати за кафе и топли напитки, при спазване изискванията на Наредбата за реда, управление и разпореждане с общинско имущество:
1. Част от помещение публична общинска собственост, находящо се в сграда с идентификатор 41112.503.4290.1 по КККР на гр. Кюстендил – сградата на Община Кюстендил, пл.“Велбъжд“ №1, етаж 1, до кабинет №23 - площ от 1.00 кв.м. на първия етаж в  сградата за монтиране на1бр. преместваем обект – вендинг автомат за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстедил схема с №20/19.06.2018г.
2. Част от помещение публична общинска собственост, находящо се на партерния етаж в сграда на ул.“Яворов“ №4-6, гр. Кюстендил /в сградата на Поликлиниката/ - площ от 1.00 кв.м. за монтиране на1 бр. преместваем обект - вендинг автомат за кафе и топли напитки, съгласно одобрена от Гл. архитект на Община Кюстендил схема с № 21/19.06.2018г.
До участие в търга се допускат всички физически и юридически лица, регистрирани по Търговския закон, разполагащи с оборудване /вендинг автомати/ за предоставяне на топли напитки, с най-малко двугодишен опит в експлоатирането на вендинг автомати и отговарящи на изискванията на одобрената тръжна документация .
Кандидатът е длъжен да представи документ, удостоверяващ наличието на собствени и/или наети вендинг автомати за топли напитки за целия срок на договора за отдаване под наем недвижимия имот/документ удостоверяващ правото на собственост и/или договор за наем.  
Начална тръжна цена: В размер на едномесечна наемна вноска – 50,00 лв. / петдесет / лева без ДДС.
Достигнатите на публичния търг цени подлежат на облагане с ДДС.
За целта да се назначи комисия съгласно чл. 78, ал. 3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, която да организира и проведе търга, като с настоящата заповед утвърждавам тръжните документи.
При неявяване на кандидати, да се проведе повторен търг на 24.07.2018 година от 10,00 часа за част от общински недвижим имот за поставяне на вендинг автомати за кафе и топли напитки в залата на втория етаж в сградата на Община Кюстендил.
Тръжните документи и заявки за участие в търга се получават в сградата на Община Кюстендил, стая №17, Дирекция “ИД” до 15,00 часа на деня предхождащ провеждането на търга.
Цената на един комплект тръжни документи е 30,00 лева с ДДС, която се плаща на касата на Община Кюстендил.
Депозита за участие в търга е 10% от началната тръжна цена общо и се внася в касата на Община Кюстендил до 15,00 часа на 16.07.2018 година, а за повторния търг до 15,00 часа на 23.07.2018 година.

Контакти

  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  078/ 55 11 66
  078/ 55 10 04
  гр.Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1

Следвайте ни